Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten van Ontspannen Wandelen. Ik wil je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kan je klacht mailen naar:

sandra@ontspannenwandelen.nl

Ik zal je klacht bekijken en proberen naar beider tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van mij een bevestiging.

Ik zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht ik meer tijd nodig hebben, dan zal ik je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ontspannen Wandelen bij is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen